Zeyfat17 Kayrabera8 halt etmiş o doktorlar sinir oluyorum böyle doktorlara sırf o yüzden doktor hastane değiştirdim daha 8. Haftamda amniyosentez yapıcaz demişti sanki yaşımız ileri diye mecburuz normal çocuk doğuramayız ya ayrıntılı bakmadan test vb yapmadan daha bebik oluşmamış 8. Haftada amniyosentez yopocoz salak kadın hemen başka doktor başka hastaneye gittim ,41 yaşında hamile kaldım 2. Çocuğum olcak inş 🙏2 haftam var ya da yok oğluşumu kucağıma almaya inşallah 🧿 bütün testleri yaptırdım nifty ,detaylı siz de takmayın hiç keyfini çıkarın okadar çok var ki ileri yaş hamileliği
Kayrabera8 Benim 3. Bebik, 12 haftalığız doktorlar yaşla ilgili korkuttular maalesef, ysrın ayrıntılı usg ile bakılacak, inşallah sağlıklıdır, hepinimiz bebişi sağlıkla gelsin
Elisarli Arkadaşım 42 yaşında 2. Gebeliğini yaşıyor şuan yaş ileri olunca doktorlar biraz daha şüpheci davranıyorlar sanırım onuda korkutmuşlar
Kayrabera8 Zeyfat17 çok teşekkürler 😍 inşallah sağlıklıdır şimdi doktordayım bekliyorum ayrıntılı usg için
Kayrabera8 Çok şükür ayrıntılı usg ye göre sağlıklı tabii amniyosentez gibi de kesin değil ama çok şükür içim rahatladı 😍