DayiogluSevgiGkhan ftmfts aynen banada ole dedıler🤗yatarakta patlıyorum 🙄ama ıyıkı formlar buna takılıyorum bazıları bızı hamılelıgı hasta gıbı gördüğümüzü dusunsede
Birgulbasegmez2 Elifismaill evet benimde oturunca ve ayağa kalkarken çok oluyor yatarken Yok şimdilik.Kanala girmişse onun belirtisidir bu inşallah diyorum kendi kendime sizin ki kanalda mı
ftmfts Birgulbasegmez2 insallah. zaten eger diger belirtiler yoksa serumlarla ilaclarla bekletebilirler Allahin izniyle.
Ecrindemet Benim de ikinci gebeligim.Cok tedirgin oluyorum erken olur diye.Allah yardimciniz olsun.saglikla gelsin ins
Unzile35 Birgulbasegmez2 benimde erken Doğum riskim olunca arkadaşım söyledi Hatta 35 haftalık falan doğanları anne yanına veriyoruz kuvöze almıyoruz rahat ol dedi
Gekon1710 Ne yaptın canım merak ettim takip edipte yazmayanlardanım Rabbim zamanında doğum nasip etsin en azından bi iki üç hafta beklese yeter
Birgulbasegmez2 Gekon1710 doktora gideceğim birazdan yazacağım inşallah buraya Allah razı olsun hepinizden inşallah iyi haberlerle gelirim
Birgulbasegmez2 ftmfts Elifismaill DayiogluSevgiGkhan Gekon1710 çok sağolun öncelikle bebek dönmüş ama kanala girmemiş henüz doktor erken olduğunu söyledi istirahat verdi 2 gün rapor yazdı şuan için herşey yolunda ama zorlama daha erken dedi öyle o şekilde😌çok şükür Allaha
DayiogluSevgiGkhan Birgulbasegmez2 gecmıs olsun sabahtan berı yazmayınca aklıma neler geldı hayırlısı minnagın acele etmiş
Gekon1710 Birgulbasegmez2 çok şükür ya çok sevindim adına 😊❤️ bende 34+2ym kasıklarım ağrısa bile korkuyorum 😄😄 cahil olmak ayrı bir zor 😂