Birgulbasegmez2 Merhaba kızlar bugün nişanım geldi.Sabah doktora gidicem ama çok telaşlıyım erken olduğu için bir sorun olur mu diye?Bu haftalarda Doğum yapan var mı😓
Hatunnn Birgulbasegmez2 nisandan hemen sonra baslamayadabikir dogum canm 2 hafta surenleri biliyorum insallah senin bebiste acele etmez:)
Zeynep8080 Birgulbasegmez2 nişanın geldiğini nasıl anlayacağm bilmiyorum nasıl birşeyler oluyor acaba
Mipek Birgulbasegmez2 34 hafta nişan gelmesi için erken bir hafta bence doktoruna haber vermelisin canım. Müdahale edilmesi gerekebilir.
Muhammedamine Birgulbasegmez2 arkadaşım 33 haftalık doğum yaptı 15 gün kadar kücözde kaldı 2.200 gr kuz bebek . Şu anda çok sağlıklk yaşıtlarıyla eşit büyüme gösteriyor sadece astım bronşiti var erken doğum sebebiyle arada gidip hava alıyor ama genel anlamda çok sağlıklı maşalah
DayiogluSevgiGkhan Canım gitseydin acile ciger geliştirici filan vuruyor larmıs 34 hafta kotu bır hafta degıl dıyorlarda varsayım hepsı aabahı bekleme dogumu durdurabılıyorlar
Birgulbasegmez2 DayiogluSevgiGkhan aradım doktoru ağrın olursa gel dedi ve bebeğin hareketlerini takip et dedi bende tamam dedim ama içim rahat etsin diye sabah gideceğim erken hafta olduğu için bir sorun olur mu diye korkuyorum 😓
Birgulbasegmez2 Hatunnn 3-4 günü bulmaz diyenler vardı burda daha önce okuduklarımdan onun için endişeliyim doğduğunda sıkıntı olur mu diye acaba kanala girdiyse ne kadar durur diyorum ama içim rahat etmiyor
Ayse_beren 34. Haftadan sonra ciger gelistiricinigneye gerek kalmiyormus bile. İnsallah acele etmez bebis saglijla kucagina al canim insallah🙏
Birgulbasegmez2 Ayse_beren inşallah canım daha vardır süresi inşallah sabah doktora gidip gözükücem yoksa rahatlayamıycam ayrıca çalışıyorum da hala
DayiogluSevgiGkhan Bende 34 haftalıgım doktor ole durumda ıgne vurulmalı dedı ıhtımal ler uzerıne herkesın dogum hızı farklıymıs sen anlamamıssındır nısan sanıp belkı baska bısey bız bılemeyız benı dınle ysnlıs anlama gıt doktora
DayiogluSevgiGkhan Gecen hafta sancıyla hastahane ye gıttım sancım cıktı dogum baslıyabılır dedıler serumla duzeldı dun baska doktora gıttım sancım yok ama olsaydı cıger gelıstırıcı vuruluyor her ıhtımal de
Birgulbasegmez2 DayiogluSevgiGkhan yaa öyle mi ben en başta önemsemedim ama erken diyip geçmemek lazımmış hareketlerini takip ediyorum
Birgulbasegmez2 DayiogluSevgiGkhan ikinci bebeğim canım ondandır belki ama yine de temkinli davranmakta fayda var sağlıklı olsun da