37 yaşındayım kızlar yıllar sonra zar zor hamile kaldım (1’de ölü gebelik) en güzel günlerimi gıcık eden insanlar var 😬😬 34.haftaya girdim ve toplamda 13 kilo aldım ama uzun olduğum için pek göstermiyorum 🤷🏼♂️ Ayak numaramda hep 40dı (büyüktü yani) o yüzden insanlardan “ayyy hiç kilo almamışsın, ayyy ödemin yok ayakların 40 numarada kalmış, ayyy sen kilo görmemişsin” bu laflardan bıktım 😞😞 kaldıki 13 kilo ve doktorum bile kızdı çok ödemelisin bebek 4 kiloyu geçer diye… sizin en çok kızdığınız duymaktan bıktığınız laf ne 👀👀🙈