Mamij_25 Erken doğum nedeni olabilir mi kızlar oturuken kalkarken öyle çok ağrıyor ki hareket etmek istemiyorum
Ayayya Doktorunuzun nst ye bakmasına yarar var. Ben de 33′teyim. Hafif batnakar oluyordu. Dün nst ile bakti çok hafif varmış ama normal dedi doktor.
A152245 Ayayya Benim de nst de baktı sancılar başlamış ufaktan. Ciğer geliştirici yaptı. 10 gündür devam ediyordu kasık sancıları ciğer geliştiriciden sonra azaldı sebebini anlamadım.
ff26 Ben 18. Haftayım kızlar 2 gündür sağ kasık bölgem ağrıyo normal mi acaba otururken falan baskı yapıyo gibi oluyo