Kubra1234567 Şafak doğan güneş 🤩 37 haftalık doğum yapıcam lütfen bebeğin sağlıkla doğması için dua edin 🤲
Krtbusraee Kubra1234567 öncelikle sağlıkla kucağınıza alın inşallah ♥️ neden 37 de doguruyorsunuz sezeryani bende 36+1 im doktorum 37+3 te alacak benimde aynı sizin sebebi varmi
Fundatercuman Kubra1234567 Neden 37 haftalık doğum yapıyorsunuz acaba? Bende 37+3üm ama doktorum bana 39+0a gün verdi 🤦🏻♀️
Arasss6761 Krtbusraee Amin inşallah 🙏🥰 37+2 de kontrole çağırdı doktrum gün vereceğini söyledi .ama 38. Haftada alıyorum dedi bana da 38 hafta biraz erken gbi geliyor. Bebek biraz kilo alsa diye bakiyorum