Ece06 Sonneh ben artık bu sezeryan olayına şans olarak bakıyorum ya çünkü herkesin bünyesinde farklı oluyor bence doktorda çok etkili o yüzden kimden dinlersen dinle senin bünyen ve doktorunla alakalı bence
Obsesifk Sonneh yok bir kaç saate kalkarsın zaten sonra yavaş yavaş yürümeye alıştın mı 10 güne eskisi gibi oluyorsun tabii insanın canı tatlanıyor ameliyatta orası ayrı☺️
Kadze Sonneh kişiye göre değişir kimi oluyor sakın olma diyor kimi 2 gune kalktm normalden farkı yom diyor kiminin normalde dikişi cok skntı çıkarıyor yani bünyeye göre sanırım o işler hayırlısı neyse o olsun bebeğini sağlıkla kucagına al da
Sevcankarabasoglu 2 ay önce sezeryan oldum ilk doğumumdu korkuttuklari gibi değilmiş doğumdan 5 6 saat sonra ayağa kalktım tek başıma rahat bi şekilde yürüdüm 2 3 gün illaki biraz ağrı oluyor ama çok zorlamazsın inşallah ben zorlanmadim
Epelinkiran Bende Perşembe spinal sezeryan olucam çok heycanlıyım ve korkuyorum. İnşallah tansiyonjm fln yükselmez
Sonneh Obsesifk eminim insanın neresi ağrır sa canı orda Vala sağ salim kucağımıza alalım da biraz idare edeceğiz ne yapalım 😊