Benjaminannesi 10 güne kadar yapmaması normal canım. Gazını çıkartsın yeter 😄 ama kaka yaparken çok zorlanıyor kızarıp bozarıyor ne bilim çok sıkıyorsa huzursuz sa bi doktora danış. Damla falan tavsiye eder. Yaptığı zaman cıvık bi kakaysa sorun, yoktur.