Merhaba kızlar ben bı kaç hafta önce hastaneye gitmiştim kontrole işte daha 11 haftalıktim o zamn doktorum bana dedi iki hafta sonra gel cinsiyetine bakalım dedi bende tamam dedim ama şuan memlekete geldim annemgile Diyarbakır’a dönünce gidcem inşaallah. Şuan 14 haftalık oldum ve hayırlısıyla Diyarbakır’a dönünce gidcem. Ve sizden tahminleri almak istiyorum kızlar bakalım kimin tahminleri tutacak 🥰