Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı sizlere 26 haftalık hamileyim bebeğimin esi asagida yukarı çıkmazsa sezeryan olacağımı söylüyor doktorum bu durumu yaşayıp sonraki haftalarda eşi yukarıya çıkan oldu mu ya da daha önce duydunuz mu böyle bir durum yaşayan birini