ayseoznur 35+4 deyim. 10.15 11.50 12.40 gibi sancılar geldi. Üç dört dakikalık sizce geliyor mu yoksa yalancı mı 🥲
Minikoanne ayseoznur gece bana da oldu 3 den 5 e kadar ara ara adet sancısı gibi baya sancım oldu yürüdüm evde geçti yalancı sancı oluyor o
ayseoznur Minikoanne evet benimki de adet sancısı gibiydi. Doktora yazmam gerekiyor mu sence. Yoksa şiddet artarsa mı yazmalıyım
Minikoanne ayseoznur yazcak bişey yok ama bn sadece karnımı ovdum evde yürüdüm burnundan nefes al agzından ver rahatlat kendini korkma nişanın gelmemiş bişe olmamış sakin kalmalısın bnce ben kendimi sakin tutmaya çalışıyorum öle olunca
Kleopatra- ayseoznur Kız yani şimdi yaz haberi olsun doktorunun şiddeti artarsa yine yaz en azından doktor kontrolünde ilerlemiş olursun 😂😂🤭