Elifmstf prens_annesii ilk oğlum Onur Alp adı. İkincinin cinsiyeti yarın öğreneceğiz inşallah ck heyecanlıyım😇. İnşallah kız olursa ismi hazır ama erkek olursa derin düşünceler arayışlar basliycak bizdede 🤭🥴
Elvanguzel prens_annesii birinci oğlum Hasan Taha ❤️ 2.kizim 3.nasipse oğlum Yusuf Aras olacak inşallah 🥰
Ozgebhb prens_annesii Tek ve geleneksel isim seviyorum ben 🥰 Kerem koydum o yüzden 💛 sağlıkla gelsin sizinkide 😊
sedefyrs1101 İlk oğlum Galip Efe ikinci oğlum geliyor ona uygun isim arıyorum bende bulamadım 🤣 Poyraz Ege düşünüyorum ama bakalm🥳