Zrksvly33 Artık çok bunaldım sıcaklardan,rahat nefes alamıyorum,ağırlaştı iyice çok agresif oldum 3 yaşında oğlum var ilgilenemiyorum onunla
5Yasemin_ Zrksvly33 39+1 im kendi kendime beynimde sancı yaratmaya calışıyorum. Ayyy geldimi acaba faln diyeee.😂😂 sona yaklaştıkça bunaldım artık kucağıma almak istiyorum. Allahım bizlere bu gün doğurmayı nasip etsin😂😂😂
Zrksvly33 5Yasemin_ ayyy çoook amin çoook 🤣🤣 bende her dakika tuvaletteyim artık arkadaş olduk yeni mekanım 🤣🤣
Maviiiperest 39 haftalığım ne açılma ne sancı açılma ya da sancı olmazsa doktorum 40 dolduğu gibi sezeryan ile alırız dedi moralim bozuldu