Selam arkadaşlar,biraz saçma ola bilir ama.1 hafta önce ovitrelle iğnesi kullandım.Bu gün öylesine test yaptım pozitif çıktı.Pek inanmadım ilaç ve ya iğne yüzünden de pozitif ola bilir diye düşündüm.2 çizgi vardi diğeri hafif solgun.
Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Hamilelik belirtisi bu kadar erken olur mu?