Biraz kilom var doktora gittim yumurtaliklarima sorun yok kan değerlerim de güzelmiş doktorum ilaç ve verdi protime women ile folik asit kullanıyorum bu ay çok az kanamam oluyodu dün geldi 11 gündür devam ediyordu bugün gelmemiş ama bu olay adetim bı hafta gecikmisti ondan sonra başladı 11 gündür devam etti bitek bugün gelmedi test yaptım ama sanki çok az bı silik var gibiydi çok beli degildi ama bu durumu yaşayıp hamile kalan oldumu acaba 🙁🙁🙁 lütfen cevap verir misiniz