Lisakassandra Merhaba kızlar sezaryan olucak hamileler ne zaman vakit koydunuz yani 36 haftadamı amelyat yapılıyor yoksa 38 de felan mı?
Sevdapl Lisakassandra 38+5 e gün verdi bana. İlk gebeliğim. İkinci ve sonraki gebeliklerde 39 bekleniyor genelde.
atlasannesiiii Lisakassandra 10 ağustos normal zamanına göre tam 38 haftalık ama 10 gün önden giden bir bebiş
Tugceonur Lisakassandra 2 inci olucak 39 -40 haftalara kadar bebek ve ben iyi olursak en az 40 i beklemeyi planliyor doktorum bebek gelisimi acisindan daha iyi olduğunu dusunuyor kasim sonu aralik basi gibi olucak
Qnl Lisakassandra bana 38. Hafta da demişti doktor bebeğim 36. Nın sonu 37 nin basında gece yarısı 3 de suyunu patlattı :) yani rabbim ne zaman isterse bebek o zaman geliyor diye düşünüyorum
Nurmetozz Qnl benimde 37+1 e gün verdi ama dün gece sancılarım başladı yatışım yapıldı. Durdurdular fakat 37 de alıcam dedi. Zaten bebeğim 40 la uyumlu🥹 yarın nasipse sezeryanım var dua edin kızlar
3babymom Lisakassandra 3. Sezeryani olucam geçen hafta doktorum 38/39 haftalarda falan alırım demişti
hhacerozer Bende bugün 35 haftaya girdim sezeryan olcak çatım dar olduğu için doktorum 19 Ağustos gibi dedi bakalım iki hafta sonra belli olcak tam tarihi korkuyorum açıkçası biraz🥺