Nsnese Kızlarrrrr bugün sabah suyumun gelmesiyle uyandım. Saat 6 da suyum geldi 9 da spinal sezeryanla doğdu oğluşum. Biraz ağrılarım var dua edin. darısı tüm gebelerimizin başına inşallah 🙏 36+5 te 2900 gr doğdu çok şükür küvöz ihtiyacı yok
_akalin3 Nsnese merhabalar bende serklajlıyım suan 35 haftayım 37-38 gibi dikişler alınıp normal olacak sizde dikişler alınmadan mı suyunuz geldı veya erken dogum planlandımı ya da neden sezaryannoldunuz istee baglımj
Nsnese _akalin3 benimde 37 de dikişim alınacaktı ama alınmadan suyum geldi. Sancılar çok kuvvetliydi dayanamadım ben kendi isteğimle sezeryan oldum
_akalin3 Nsnese anladım cok tesekkur ederim yani o annnormal doguma engel bişey yok dikiş alınıp sancıyla dogum beklenebilidi peki son kontrolde filan sıkıntı hiç görülmedi mi yani suyynuz gelmesi ani mi oldu
Nsnese _akalin3 zaten son kontrolde hoca her an olabilir dikişe dayanmış dedi. Tabi su gelince dikiş alınıp normal doğum beklenebilir. Bebeğim şükür küvöz girmedi
_akalin3 Nsnese cok sukur sevındım sizin adınıza anladım bana doktor o tarz bişey demedi inş bebegım dikişin alınmasını bekler saglıkla büyütün inşAllah suyunuz gelince dikiş cıkmadı mı yani sezaryan sırasında mı alındj