Tug8a Merhaba. 1 yaşında oğlum var, hamileyim yeni öğrendim, yarın doktora danışacağım, dün test için gittiğim doktor birkaç gün daha emzirebilirsin dedi. Hamile iken bebeğini emziren var mı? Çok halsiz hissediyorum
muallimehanimmom5 Tug8a ben emziriyorum doktorum 6 ay olana kadar emzirebilirsin dedi sonrası son 3 ay erken doğumu tetikler o sebeple emzirme dedi Benim bulantılar kusmalar baya kötüydüm prilam kullanıyorum doktorum emzirirkende kullanabilirsin dedi oma danışarak kullanıyorum
Dilekela Tug8a bende emziriyodum bir sorun olmadı 4 aya kadar emzirdim ama sonrasında gögsüm çok hassaslaşmıştı yani ben çok rahatsız oluyodum o yüzden bıraktırmıştım ama herhangi bi sorun olmadı