Merhaba 10+4 haftalık hamileyim. İlk hamileliğim. Ara ara regl ağrısı gibi girerdi rahimdir, bebek büyüyor diye normal karşılardım. Ama bu sefer geceden beri böyle birşey gördüm çok kötü yataktan çıkamıyorum. Endişeliyim. Yaşayan tecrübe eden var mı teşekkürler