gonulmusic Kızlar bugün 39 oldum ve sabahtan beri kusma isteği var gelmiyor sanki kussam rahatliycam. Ve bebiş de hareketli normal mi ?
Mavimiz gonulmusic doğumun yaklaşıyor hadi hayırlısı olsun inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin normaldir.
Ozse54 Rahim açılması mide bulantısı yapıyor diye biliyorum ablamın da böyle olmuştu, belki bebiş geliyodur :)
gonulmusic Mavimiz Ayyyy Allah’ım Amin inşallah dua edin lütfen ya. Sağlıkla kucagim alayım bian önce ☺️🙏
Mavimiz gonulmusic inşallah bende 39+3 te doğum yaptım. Arkadaşım kusmuştu baya sizin gibi onu hemen doğumhaneye götürmüşlerdi nst ye gerek yok doğum başlamış diye. Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıkla gelsin de sonra asıl macera başlayacak ama güzel bir macera 🙏🌸
Fatmasvs 2 haftadır benim de kusma isteğim vardı ve 3 gündür kusuyorum. Açılma yok malesef. Hatta doğuma dair belirti yok🙂