Secil0 amin Allah düşmanıma bile vermesin evlat acısını çok zor gerçekten benim de kaybetme riskim var rahatsızlığı var bebeğimin müdahale edecekler fakat erken doğumda olursa yaşamaz dediler 700 gr daha ama çocuk cerrahıyla görüşmüştüm bebekler daha güçlü olur daha çabuk toparlıyorlar demişti inşallah tez zamanda kavuşursun kuzuna neden erken doğum oldu acaba Bi sorun mu vardı