Seymaben evet canım aynısını ben yaşadım birde dönmeye başlamıştı bir dakika durmazdı aç hemde durmuyor ve memeyi bıraktı ve olan bana oldu göğüslerimden sürekli doktora gidiyordum sağıyordum kesinlikle ne biberonla ne normal emzirmeyle sütümü almadı çabaladım ebelere kadar gittik dedi almıyor çok uğraştık ama geri başaramadım sende bence bir ebeye danış 4. Ay sendromu denilen birşeymiş bu