Yagmur0256 Tetanoz aşısı olanlar kaç gün sonra banyo yaptınız 😬 Hemşire bana 3 gün sonra dedi ama dayanamıyorum 😁
Yogurtlupilav Yagmur0256 banada herhangi birşey demedi 🤷🏻♀️ ertesi gün banyo yaptım. Açık yara değil ki bu anlamadım niye banyo yapılmayacağını?
Caglaaa Yagmur0256 özellikle sordum bu soruyu aşı oldugum zaman hemşireye onu ufak çocuklara söylüyoruz dedi istediğin zaman duş alabilirsin dedi bana
Aysegulbaby Banyoyla ne alakasi var ben anlamadimki hemsire bana buz koyabilirsin dedi e oda su ıslaklık yani duşta aynı sekilde islak olacak ne bilim bana oyle bsi demediler
Esn Yagmur0256 bugün oldum ilk dozumu hemşire banyo yapabileceğimi sadece ovmamam gerektiğini söyledi
Mrtnurr Valla ben 2.sinide vuruldum banyoya alakalı bişey demedi alakası oldugunu düşünmüyorum 5e tamamlasan eger 10 yıl boyunca birdaha vurulmam gerekmezmiş o yüzden 5e tamamlıcam
AiA Evet canım banyo yasak ama kolayı var . Önce vucüt yıka koluna değdirme sonra saçlarını yıka ben öyle yaptım . Su değerse şişme ihtimali var . 2 doz oluyor ömür boyu korunmak ve diğer hamileliklerinde vurdurmak istemiyorsan Doğumdan sonra 2 doz daha var . Ben yaptıracağım inşallah