Damla1995 25+6 dayım canım bende gaz sıkışması olunca kasığımda bi bıcak saplanması gbi ağrı oluyor ayırt edebiliyorum. Fakat sertleşme oluyor bazen onu doktora sordum kasılmaymış ve rahim kendini doğuma hazırlıyor çok olmasını istemeyiz dedi. Zaten dinlenince geçiyor, bel ağrısı da aynı şekilde yorulduğum zaman ve oturuş şeklimin kötü olmasından kaynaklı oluyor. Gebelikte çoğu şeyi kafaya takıyoruz malesef o da daha fazla kuruntu yaptırıyor bize. Doktoruna danış bi bakalım kontrol etsin rahim ağzı uzunluğunu vs. Belki için rahatlar bu sebeple daha rahat hamilelik geçirirsin çünkü psikoloji çok önemli bu süreçte