Haticebrck21 canım bende de var ben oturup kalkarken çok zorlanıyorum ağlaya ağlaya oturuyorum klozete, doktorum magnezyumu değiştirip duruyordu en son ağlayarak aradım dayanamıyorum diye fizik tedavi bi görsün dedi MR çekildi kemik iliği ödemi çıktı gebelik kaynaklı ben şuan sadece lavaboya kalkıyorum onun dışında sürekli yatıyorum, bu aralar gebelerde çok oluyormuş bu ihmal etme bi doktora git bence doktorun tatmin edici cevap vermezse fizik tedavi ya da ortopedi doktoruna git benim gitmediğim doktor kalmadı, başından beri bana normal normal dedi doktorum erken git deseydi bu kadar ileri boyutta olmazda belki de