tazemommyy28 ilk gebeliğimde ben de yaşamıştım maalesef sonlandırmıştık, sonlandırmasak ya karnımda ölecekti ya da Doğumdan kısa bir süre sonra ölecekti. Bütün doktorlar toplandı süreci anlattı sadece kordondan ihtiyaçlarını görüyor kordon kesilince ihtiyaçlarını göremez dediler. Mecburen düşük yaptırdılar, şükür 7 ay sonra kızıma hamile kaldım 🤲🤲🤲