Rabiakilif Tek eşimin değil ben her şeye ağlıyorum, benim gebeliğim zor geçiyor bana kayınvalidem bakıyor 10 gündür o bakıyor diye de ağlıyorum kendi kendime kalkamıyorum diye de ağlıyorum, instagramda bebek videosu görünce de ağlıyorum