Senaaaa1 çatlayacsksan çatlıyosun ya ben ilk gebelığımde lierac tan tut Bi çok sey kullandım sona dgruydu 35 36 haftalarda sadece 1 gunde catladım bı sütü yağ kullanmama ragmen sen sadece nemli tut kremlere asırı para vermeni önermem ben verdim cunku bosuna vermiş gibi oldum badem yağı kakao yağı zeytin yağı İle nemlı tut cok catlagın olmaz bari