Mrsfly Aysehsdmr bencede, test yapsan da muhtemelen değee düşük çıkıcak bu seferde acaba kimyasal mı diye stres yapcaksın kendine, bence en iisi regli bekleyip geçtikten sonra tekrar sabah idrarı ile test yapıp o pozitif çıkarsa kan testi yaptırmak.
Tomrishatun Mrsfly o kan tahlili değildir canim olsa olsa kontroldur acı badem bile 450 tl kan tahlili yapmiyor😉
Mrsfly Tomrishatun yoo gayet acıbademi aradım, dedimki beta hcg yaptırcam dediki doktor muayenesi olmadan 450 tl. Bir başka büyük hastaneyi daha aradım oda 410 civarı bişey söyledi. Daha küçük bir hastanede 170 e yaptırdım.
_Hill_ Tomrishatun yok gerçekten kocaeli acıbademden acilde gebelik testi için 450 tl istenişlerdi 4 ay önce bizdende öyle yani doğru söylüyor
LamiyaCetinkaya Aysehsdmr acilde alırlar herhalde burda arkadaşlar şey demişti eğer dişim ağrıyor ilaç alıcam hamilelik şübhem var dersen alıyorlarmış
Tomrishatun _Hill_ çok şaşırdım en son gittiğimde 780 tl profesör muayene olmuştum 🙂 bursada acı bademde bu ücret aliyorlarsa helal be yusufi derim 🤣🤣
Mrsfly _Hill_ @Tomrishatun aynen kocaeli acıbadem :) bende orayla görüştüm ve akademi hastanesiyle. Sonra cihanda yaptırdım. Hastaneler ayda 2 kez ücretlerine zam yapıyolar son zamanlarda.
_Hill_ Tomrishatun zaten şöyle profesörde muayene olsanda aynı paraları veriyorsun bize 450 diyince biz aynen geri dönmüştük😁