345257 Kızlar selam 👋 30.haftadayız Demir değerlerim biraz düşmüş . Kahvaltı sadece 1 bardak oda açık şekilde içiyordum ama onuda bıraktım . Sıkma portakal alıp kendim sıkıp içmeyi düşünüyorum böyle yapan var mı ?