Merhaba kızlar öncelikle 6 haftalıkken ikizlere hamile olduğumu öğrendim. Annem de vardı ama annemin ikizleri eski şartlara göre çok yaşamadı bu yüzden hep bi korku vardı, Daha sonra 6 haftadan 17 haftaya kadar kanamalarım oldu ağlayarak acillere gittim. 17 haftaya kadar evde ayaklarımı uzatarak sürekli yattım iğne, progestan vs vuruldum. 17 haftadan sonra düzelmeye başladı şükür ki bu sefer de erken doğum riskini kafama taktım, 9 ayın sonuna yaklaşırken 37 görürüz dedik ama benim minik kızımın bitanesi kanala girmeye başlamıştı ve sancım çıktı 36+2 genel anestezi ile doğum yaptım, uyandığım da herkese tek sorduğum küvezdeler mi oldu. Çok şükür küveze girmeden evimize geldik. Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim ve ikiz anneleri sakın korkmayın bol dua edin pozitif düşünün 🤲🌸