Kizlar bende zfol vardı folik asit hamileyken kullanıyodum sonra düşük yaptim bıraktım niye bıraktım bende bilmiyorum şimdi tekrar gebelik düşünüyorum elimde biraz kaldı daha onu son kullanip sonra başka bi marka folik asit kullanmayi düşünüyorum bi sorun olurmu acaba ? 1 ay içinde iki farklı marka kullanmak ?