30+1 günlük olduk aşırı strese girdim planlı sezeryan olucam enfeksiyonumdan kaynaklı 25 haftada gelmeye çalıştı minik kızım serumla durdurlar eve git yat strese girme dediler dün gece hiç uyuyamadım kalbim sıkıştı içimde bi sıkıntı oldu doğum yaklaştığı için panik atagımda yok dokturuma da güveniyorum En cok Allahıma güveniyorum ama yapamıyorum ne yapıcam ben diye düşünmekten alamıyorum 2 gündur de tekrardan baskılarım başladı 😏