Asliormanci 2 3 gündür yaşıyorum ne yağsam geçer sizce yada neden olur bebeğe bişey olmus olabilir mi
Soruyorumm Asliormanci gazdır çıkıyosa rahatlıyosan kesin gazdır o haftalarda olabilir ben ayaklarıma sıcak su koyuyorum biraz ayaklarımı havaya dikliyorum rahatlıyo ama adet agrısı gibiyse kesin doktora görün