Eslemakts 32+6 haftalığız 2 gündür ishal oldum ve bugün hafif kasık sırt bacak ağrılarım var doğum belirtisi mi acaba yardımcı olur musunuz?
Eslemakts tazebiranne_hg04 geçen hafta kontrole gittiğimde bebeğim başı aşağıdaydı doktorum açılmadan bahsetti inşallah erken doğum olmaz demişti
tazebiranne_hg04 Eslemakts inşallah olmaz bizimde suyumuz az bebek aşağı inmiş nstde çok az sancılar çıktı arada ishal bende de oluyor kasık bel ağrısı ama daha doğurmadım 🙄 ama açıklığım yok tabi
tazebiranne_hg04 Eslemakts 30. Haftadan beri suyumuz az doktorumuz her hafta kontrol ediyor hala da öyle