Merhabalar kızlarr, 37+5 im gece 2den beri 10 dkkda bir sancılarım var. Sancı geldiği an o kadar şiddetliki nefes alamıyorum resmen. Bütün gece 1 gram uyuyamadım, tüm sancıları not ettim. Sabah 5bucukta daha fazla dayanamayıp eşimi uyandırdım, hastaneye gidelim mi die. Neyse gittik nstde sancılarım çıktı ama açıklığım olmadığı söylendi. Bunlar ay gün sancısı bikaç güne geçer dedi ama bikaç gün dayanılcak bişey değil çektiğim sancı. Napıcağımı bilemiyorum. Bu şekilde uyuyamıyorum da. Böyle bişey yaşayan oldu mu??