advice ne niyetle yorum yaptıklarını çok iyi bildiğim için ben muhatap olmuyorum böyle insanlarla, cevap bile vermiyorum direkt görmezden geliyorum..gelip buraya o yorumu yazmaktaki amacını hepimiz gayet iyi biliyoruz, niyeti yardımcı olmak değil, bilgi paylaşımı değil, sadece kınamak ve eleştirmek. başkasının yaşam tarzına ve tercihlerine saygısı yok, kendisi gibi olmayana saygısı yok..çevremizde çok var böyleleri ve en güzeli hiçbir şekilde muhatap olmamak..mesela bu yorumuma da istediği cevabı yazabilir kendisi ama niyeti kötü olduğu sürece benden bi yanıt göremez