Bukett95 Bugün ara ara alt tarafima sızı giriyor ve maşallah bebiş çok hareketli neden olabilir acaba hareketlilikten mıdır ? 🤔🤔
Melikedrsn Bukett95 günümüz dahi aynı :) bende de bi haftadır aynı sorun var doktorum artık olacağını söyledi bebek baskı yaparmış o yüzden olurmuş :)
Bukett95 Melikedrsn aa ne güzel :)) evet ya çok baskı var bide doğum pozisyonunda olunca bayağı etkili bı baskı korkmaya başladım bende bazen erken gelecekmiş gibi hissediyorum
deleytedmom257 Bende 33+ 0 .3 gündür alta tarafımda sanki çıkacakmış gibi bir baskı var bi de hareketleri bayağı belli ve aşağı indiler can acıtıyor ama tatlı tatlı😁.korkmaya başladım valla daha çantam bile hazır değil acaba erken mi gelecek diye😑
Bukett95 deleytedmom257 valla artık öyle acıtıyor ki bide fena baskı var ben de korkmuyor değilim erken gelecek diye :) hazırla bence çantani bir an önce ne olacağı belli olmuyor bende geçen hafta hazırladım her şeyi çok şükür
Melikedrsn Bukett95 bende öyle hissediyorum baskılardan dolayı :) ve bende hala çantamı bile hazırlamadım 😂 hazırlayınca yaklaştığını hissedicem daha çok korkucam gibi geliyo 😂😂😂 kendimi erteleyip duruyorum 😂
deleytedmom257 Bukett95 aynen bende yarın yıkamaya başlayayım diyorum öbür günde ütüsü.daha dolap alacaz😕eşim alırız alırız diye relax inş.hafta sonuna da onu hallettik mi tek temizlik kalıyor.o da allh büyük😁
Bukett95 Melikedrsn kaçışımız yok ne kadar daha var destekte yavaş yavaş doğuma yaklaştık gibi tedbirli olmak lazım 😀
deleytedmom257 Melikedrsn bende öyle düşünüyorum inan😁çanta hazırlandı mı doğum olcak hemen diye psikolojik bir düşüncedeyim.ya da zaman yaklaştıkça biz korkuyoruz bahane ediyoruz hazırlamayı😂😁
Melikedrsn deleytedmom257 kesinlikle bahane ediyoruz 😂 sağlıklıca gelsinlerde, inşallah doğumlarımız çok kolay olur 🙏🏻😍
deleytedmom257 Melikedrsn inşallhhh benim 2. Kez sezeryan olacak ama yine de insan heyecan ve panik yapıyor😁
aylince23 Ben de böyle bir başlık açacaktım vallahi 😁 33+3 aynı ağrılar var eşimle korkuyoruz geliyor mu diye 😅 çantam hazır ama ağda yapmam lazım tek korkum o şekilde yakalanmak 😏