Medinedogru03 Pengu ya evet bende ya şuan mesela 6 dan beri ayaktayım gece iki de bir kalktim bu aralar anlayamadım bel ağrısı çekiyorum 😮💨
Eldgrn Pengu 7-8 haftalar arası bende öyleydim hatta daha öncesinde yani ilk zamanlardan beri şimdi 10+4üm iyice uyuyorum
papatyadenis Pengu dün 9.haftamıza girdik 🍒 ile 🤭 ama fazlasıyla göğüs hassasiyeti var ağrı yapıyor ve çok iştahım açık 🥹
biranneadayi15 qnsmLk ben 11 haftaya girecem ama hamileliğimin başından beri çıt sesine kalkıyorum saat kaç olursa olsun asla uykuya dalamıyorum uyku problemi çekiyorum 😌
Pengu Medinedogru03 ya bel ağrısı da yok bend e sadece uyuyamıyorum😢 gece sürekli tualet ve uykusuzlukla gidiyor 😅