Secilakpinar Kızlar 32. Haftadan sonra 2 haftada bir doktora gitmemize gerçekten gerek var mı ? Siz nasıl yaptınız 💘
Mutluluk22 Secilakpinar beni 36. Haftaya kadar ayda bir çağrıdı. 36dan sonra 2 haftada bir. 38 den sonra haftada bir
Elvanguzel Secilakpinar bende 32 de gittim bir sonraki kontrolümüz 35.haftada Kontrol altında tutmak istiyor bazı doktorlar son haftalarda
3prens71 Secilakpinar bnımde ayn seklde ıkı haftada bır sonra haftalık olck bnce gerek var çunku ıkıncı hamılelıgımde belım agrıyor dye gezdım meğerse sancıymıs😀