Bende bişey hissetmemiştim. Sdce transferden 3gün snra pembe lekelenmem olmitu yerleşme durumndan kaynaklı . 11 gün kan verdm çıkmştı. Sonra 2günde bi hep kan verdm 3.4kat arttı sonrada kese ve kalp atışı için gitmiştim. Benım ne bulantm ne başka bişi olmamştı rahat gebelk geçrdim. Şuan 36 haftamdayım.Hayrlısı olsn.