Ben yarın sezaryen olacağım genel anestezi ile. Genel olmasının sebebi koronayı yeni atlattım ve kan sulandırıcı içtim bu sebepten spinal anestezi kan kaybı kontrolü için iyi olmaz genel uygundur dedi doktorum. Neden sezaryen olacağıma gelirsek, dün sabah aniden suyum geldi ve daha erken yarın daha yeni 35. Haftaya gireceğim çünkü. Hastanede yatıyorum dün sabahtan beri. Akciğer geliştirici iğne yapıldı 2 doz, suyu azaldığı için enfeksiyon riski varmış bu nedenle damar yolundan da antibiyotik veriyorlar. Bu enfeksiyon riskinden dolayıda normal doğumu zaten düşünemeyiz dedi. Ayriyeten çatımda darmış zaten dün muayene edilmişti su çıkışı devam ediyor mu diye.. yani gördüğünüz gibi bazen seçim şansı olmuyor kızım ne zaman nasıl geleceğini kendi seçti ve yarın benim doğum günüm❤️🙏