Kızlar bebeklerinizi dışarıda nasıl besliyorsunuz? Bebeğim 3 aylık, ben bugüne kadar dışarıda olsam da emzirdim fakat her yerde emzirmek çok mümkün olmuyor ve yarın eşimle ufak bir gezi yapacağız, gittiğimiz yerlerde de emzirmek biraz zor olabilir. Biberon kullanıp meme reddi yaşarsam diye korkuyorum, şuan emzik alıyor çok şükür emmesinde bir problem yok. Emziğimizin markası da philips avent. Kaşık biberon mu düşünmeliyim, yoksa elimde olan lansinoh 160 ml biberonu mu kullansam? Ve sütü nasıl muhafaza edebilirim bu konu hakkında hiç bir fikrim yok. Bu aydaki bebekler kaç ml içer? Yardımcı olursanız çok sevinirim