Symaaa Arkadaşlar merak ettiğim bir meme tamamen boşalınca mi diğerine geçiyoruz yoksa bir sagbir sol meme şeklinde mi emziriyorz
Fadmet Symaaa boşalınca diğerine geçmek gerekiyor. Bir sonraki emzirmede en son hangisinde kaldıysan ondan devam etmek gerekiyor
Anne1010 Bi memeyi boşaltmaya özen gösteriyorum. İlk sağı verdiysem bu emmede diğerinde solu veriyorum. Mesela solu emereken sağı, sağı emerken de solu sağıyorum.