aylakiral Merhaba Kızlar 37+4 haftalığız Doktorum Özellikle 08.08 doğsun bu tarih özel ve güzel dedi :)) Bu tarihte doğum yapacak anneler sizde durumlar nedir🤩 Ben çok heyecanlıyım saniyeleri sayar oldum🙈 Sonn 7 🙏🫶🏻🤰🏼😻
Princessmom aylakiral ben özellkle 08.08 istedim 😁 şuan 37+6 haftadaym. Doğum günü 39+0 oluyorum normalde perşembe yada cuma sezeryan olacaktım doktora 2 gün daha bekleyelm dedm tamam dedi umarım erken gelmek istemez 😂
minik_koala_ve_annesi aylakiral benimde ekim sonu gorunuyor canim ama 10 ekimde isterdim acikcasi dogum yapmak annemin dogum gununde 🥰