Ben cisiyetini öğrenene kadar kundakta sarılı bebek gordum hep. Cinsiyeti öğrendikten sonra bir kere yüzünü gördüm. Ve aynı bebeği, aynı yüzü yıllar önce annem küçük kardeşime hamileyken görmüştüm 🥰 o zaman gördüğüm tutmadi, kardeşim kız ve esmer doğdu. Bakalım bu sefer tutacak mı, heyecanlıyız. bu arada erkek kısmı tuttu 😃