Ozgeum Normal doğumla başlayan hikayem sezeryanla sonlandı .. Gğnğmün dolmasına rağmen 40+4 te kntrol için gelmiştim çünkü 41 e kdr bekleyecektik ama doktorumuz artık alalım suni sancıyla yatışımı verdi ve 6 saat boyunca ne açılma ne sancı su nişan hiç bir belirti yokken yattım suni sancı verildi ama 6 saatte sadece 2 cm olmuştu ve biranda ters giden bşyler oldu nst de bebeğimin kalbi çok yavaşladı nerdeyse duruyodu ve müdahale ile düzeldi ama doktorumuz bu normal değil açılman yavaş ilerlşyo bu durum tekrarrlarsa sezeryanla alcaz dedi ve aradan 10 dk fln gçmiştiki aynısı oldu hmn hemşireler doktor müdahale ederek beni sezeryana aldılar bebeğimin kordonu 2 sefer boynuna dolanmış ve oksijensiz kalmış .....ve gelelim sonuca eveettt o inatçı gelmeyen paşa doğdu çok sağlıklı şükürler olsun rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🙏🙏👶🤰
Womane Ozgeum hayirli olsun canim. O kalp atisi yavaslamasi basima geldi benimde o an cok kotu oluyor insan Allah kimseye yasatmasin. Anestezi sekliniz nasildi genel mi uyudunuz. Sezeryan cok mu agrili oluyor dayanilmaz mii
Ozgeum Womane saol cnö evet genel uyudum bence ağrı kişiden bünyeden bünyeye değişiyor ilk günü atlattımı gerisi bir şekilde geçiyor😉