Çıkacağını hissettiğin an sirkeyi pamuğa dök ve yaraya bastır bir kaç gün 2 şer kere yap. İyileşme sürecini inanılmaz hızlandırır yıllardır uçuğum çıkar her şeyi denedim en iyisi bu ilacı boşver gereksiz çünkü işe yaramıyor. Şu an yapsan da olur tabıkı. Bnde hamilelikte de cıkarttım yıne aynı şekil yaptım eğer ilk kez olmadıysa normaldir senin vücudunun tanıdığı bir miktop o.