asyagibi Ben pcos olan birinin hamile kalamayacağına inanmıyorum. Bazı doktorlar cok bilinçsizce konusuyor. Ben doktoruma sordum, bende pcos vardı dedim, evet var ama gebeliğine engel değil dedi. Ve bunu dediğinde ben zaten hamileymişim keseyi görememiş sadece cok erken oldugu icin. Yani demem o ki, içindeki inancı kaybetmemek gerekir. Olmaz denen ne varsa olur, inanmak önemli. Allah isteyen herkese istediği kadar sağlıklı evlat nasip etsin.