Merhaba kızlar 19+2 deyim ama 14.haftadan beri inanılmaz bir vajina kemiklerimde mi kaslarımda mı bilmiyorum dehşet bir ağrı var sağ sola dönerken ayağa kalkarken yürürken çok ağrıyor sizlerde de oldu mu ?? Kendi doktorum normal vücut doğuma hazırlanıyor dedi 2 gün önce İstanbul Şafak hastanesinde bir doktora gittim o progestan verdi her ihtimale karşı 3. Kere attım fitili ama henüz aynı şekilde devam ediyor ağırlar 🥺🥺🥺 ne yapmam lazım ilk gebeliğim tecrübeli hanımlar yardımmmm 😔😔